19 Ekim 2013 Cumartesi

Reklamların Özellikleri

Reklam Özellikleri Bakımından Çeşitli Türlere Ayrılır
Her reklam 5 temel amaca hizmet eder. Bunlar ise; 

  • Dikkat çekme,
  • İlgi uyandırma,
  • İstek oluşturma,
  • Güdüleme, motivasyon ve ikna etme,
  • Ürün ya da hizmetin nasıl ve nereden sağlanabileceği konusunda bilgi vermektir.
    Yapılacak tanıtımın amacı; hedef kitleyi etkilemek ve güdülemektir. Bir reklâmın türü ne olursa olsun, araştırma ilk adımdır. Yukarıda belirtilen maddeler araştırma döneminde belirleyici unsurlardır. Reklâm sürecinde kullanacağınız tüm malzeme ve materyalleri dikkat çekici özellikte, ilgi ve istek uyandıracak nitelikte, kitleyi motive edecek şekilde, hizmeti ya da ürünü nasıl sağlayacağı konusunda bilgilendirecek biçimde tasarlamanız gerekmektedir. 

0 yorum:

Yorum Gönder